Year 2009

0 comments

owh... tahun 2009 dah masuk pun..so, ni adalah first time aku men ngan natang blog ni..
so aku pn x reti lagi ape aku nk catat kat blog aku..
just melalut jerla(tapi aku x mencarut kay..haha)...
dah lebih kurang seminggu aku mendaftarkan diri kat uitm segar amat neh dan lebih kurang seminggu gak la aku x masuk2 kelas lagi...

oh,..satu lagi pejam celik2 aku dah part 4 dah tinggal 2 semester lagi je aku nk mendapatkan diploma aku ni..hmm

then...pe lagi aku nk melalut ea kt blog aku ni??...sial lah..x de idea la..

...ah aku nk bgtau la azam aku tahun2009(pe azam aku ea) iaitu :

-menjadi rakan yang baik
-belajar bersungguh2
-menjadi anak yang baik(aku suka nyusahkan parent aku tau..haha)
-nak beli kamera
-nak beli psp
-nak beli kereta
-nak beli rumah(gua x klentong tau)
-belikan awek aku hadiah besar (besday dia 8 januari tau..)

.so tu jerla yang aku ade idea nak bgtau kat para2 blogger dan kawan2 sekalian..

....terima kasih :)



ayat aku sebelum tidor hari ni : **minggu depan dah kelasla..kena datang la ni..
Share this article :

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved