Gambar2 Yang Patut Anda Lihat.

3comments

1) Bekas kekasih saya adalah....
-manusia la

2)Saya sedang mendengar...
-lagu Zee Avi - Kantoi..di laptop saya

3) Mungkin saya patut...
-tido..sebab skang dah pukul 2.30 pagi

4) saya suka...
-beribadah

5) Sahabat- sahabat saya...
-adalah orang lelaki,perempuan,lembut2...

6) Saya xpaham..
-bahasa selain bahasa inggeris dan bahasa melayu

7) Saya kehilangan...
-idea nak jawab tag ni

8) Ramai yang berkata...
-saya comel

9) Cinta itu adalah...
-perasaan la..

10) Disuatu tempat, seorang sedang...
-ni soklan ke per ni?

11) Saya akan cube...
-untuk menjadi anak yang soleh..(jawapan yang ikhlas,bukan suke2 tulis)

12) Ayat SELAMANYA membawa maksud..
-ayat yg x berhenti2 ayatnyer..

13) Telefon bimbit saya..



14) Bila saya terjaga...
-terus pergi mandi

15) Saya paling meluat...
-saya tak reti meluat kat orang...

16) Haiwan yang paling comey sya pernah temui...
-kucing parsi saya yang sudah jadi arwah

namanyer : O
in memory : 2000-2005
punca : degil sgt..melintas tak tgk kiri kanan..lalu mati..

17) Malam ini sya akan..
-online,download,layan movie

18) Ketika anda melihat cermin pada pagi ni..
-saya bersyukur wajah saya masih sempurna dan masih bernyawa lagi.

19) saya btol2 ingin kn...
-rumah banglo 2 tingkat sahaja,kereta mewah,motor besar,isteri dan anak2

20) Siapa yg anda ingin tag..
-saper2 yang baca tag ni..kalo dah wat abaikan..kalau belum kena wat kalo tak bontot anda bisul sebisulnyer nanti..hahahah


* maap la yer..tajuk post ni sajer jer tulis cmtu..nak mencapap jap..hahaha
Share this article :

+ comments + 3 comments

May 30, 2009

hahaha..
xpe2..
aku tau..
aku pown mls nk wat..
dah rmai sgt srh wat tag..
so tu tag pilihan aku..
ak mls nk wat tag..
saje srh owg buat..
hahaha..
tq zul..
ko mmg comel..;p

June 01, 2009

errr.. nk kene buat ke..?? sbb dah terbaca neh..?? agak2 kalo x buat, boleh bisul x..?? kalo bisul, sakit x..?? bisul tu cane eh..??

antara soklan2 inesen utk mengelak dari buat tag ni.. wakakakaak~~~

June 03, 2009

tu tepon puzzle.. kalau dier tido, pastu letak fon kat sebelah... apebila fon beliau jatuh besepai, beliau bangun bersenam dengan maen puzzle handpon.. apebila berjaya beliau kembali berhibanasi... haha

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved