Hari Tak Best Kat Saya

9comments

Hepon Hilang!!
Aku x jadik balik rini..
pesal la hp aku jadi mangse.
hp murh xnak amek..nak yang mahal jer
sabar je la...
tolong doakan mudah-mudahan hp tu dapat balik kat aku
Share this article :

+ comments + 9 comments

September 16, 2009

aah member kat sr aritu ngadu gak hp diee hlang...tp jnama nokia je yg hlang..sony x aw

hush pelik pelik

September 16, 2009

too bad dear.

September 16, 2009

cane bole ilang.
smoga hp itu berjaya mencarii jalan pulang :)

September 16, 2009

to all :

skang memang musim curi..lagi2 time nk cuti ni..silap aku gak...leh biarkan cmtu jer..seblum ni simpan kat loker..

adeh..sabar2.

September 16, 2009

owh ...hp ilang??? sian ko..ptt tak dtg kelas...hee....doa2 byk2 ye...

September 16, 2009

haha sian nor ko ni arang...

http://beyta.net

September 17, 2009

lu memang ske biar hp pun kan yang..
wa kol sokmo kat bilik member je, hp tinggal.

serves u right. lalala~

(jht x?) wahahaha!!!

September 19, 2009

sabar je lah arang...
nti kita cari orang tu sesama!!!
tapi pelik aq..
unit keselamatan wing pon leh kna curi..
dasyat ar pencuri tu..
brani tul dia curi barang ko erk..

aq doakan ko jmpa lah balik hp ko tue

October 05, 2009

mcm mane laa boleh hilang.
jerit, fon, fon, fon.
bile fon dgr, die msti berlarilari datang balik kat kauu.
bhaha.
:D


notakaki; takziah.

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved