Welcome To Sabak Awor!!

8comments

Jumaat lepas aku g buke puasa kat satu tempat kat Muar,
nama tempat ni Sabak Awor.
Tempat dia best Ala2 macam kat Umbai,
makanan kat sini pun murah and memang puas hati..
so sape2 nk buka kat sini memang aku galakkan.

Menu buka pose time tu :

Siakap Masam Manis (sekor)
Pari Bakar (dua ekor)
Sotong Masak Tepung (sekilo)
Kerang Bakar (sekilo)
Nasi Lemak
Air Sirap Limau (satu jag)

Total sumernyer RM71 Sahaja..

so,malas nk tulis panjang..tgk gmbr ea..

Pintu Masuk

Pilih2..

Tukang Sponsor


begambo jap


Ngah tahan lapar..


selesai membantai makanan

muka sponsor keletihan..

Thanks kepada Beron yang sudi belanja untuk buka pose ni..
Len kali blanja lagi eh.. :P


*sape2 nk tau sal tempat ni leh klick sini
Share this article :

+ comments + 8 comments

September 07, 2009

ko klu makan free mmg laju kan arang? ahaha

September 07, 2009

inchek, cantik sweater anda.
saya tertanya2 mana sweater merah saya. sobs3.

September 08, 2009

wah...nie ke tempat korg selal ckp tue?...ikan2

September 09, 2009

to farid :

biasa ah..mende free..

to fana :

sape selalu cakap?x tau lak aku...

September 09, 2009

hahahahhaa..sengal...bukan ko lah..

September 09, 2009

to fana :

owh..ni tempat xde kena mengena ngan org len ckp..ni pun aku br pergi..

September 10, 2009

woi. blah ah.

September 10, 2009

to Para :

pe2..

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved