Masa Untuk Bercuti!!

3comments


Barang2 nak kena bawak lik esok


Akhirnye settle gak final exam aku tadi.
Hari ni aku menamatkan semester 5 kat UiTM Segamat ni
Tinggal Satu sem je lagi untuk aku menamatkan Diploma kat sini.

So kepada rakan2 ku yang ade terasa ngan sikap ku sebelum ni
Mintak maap byk2 la..aku bukan sengaja nak wat palat kat korang.
Tu jer...Malas nak kecoh lebih..

Esok pagi nak gerak balik umah dah.Aku jadi bos besar sok,coz parents aku xde kat umah
Then pastu aku nak g merayap Kl,Penang then Terengganu..

Oh,lupe lak..To Fara,selamat menghadapi exam ok.
Sian ko lambat lagi nak abis
Jawab pekse tu elok2 k.
pastu kite g melancong k.
Tu jer..malas nak tulis..cm xbest jer aku tulis ni..
:dance:Happy Blogging Sumer:dance:

OK,bye..Assalamualaikum.::feelgood::


Last Counter : 3569
Share this article :

+ comments + 3 comments

November 13, 2009

oh sayang~
engkaulah jejaka idaman~

haha. mau2~
nak melancong. pastu melencong pun boleh.

yang, lebiu. (lawakkan?)
hehe.

thanks for the wish. wa tension sikit this week, kalau kena sepak laju2 ms jumpa nanti, nasebla ea.

*cemolot2*

selamat bercuti~
-selamt datang juge trengganu =)
-hav a nice holiday =)

November 15, 2009

selamat datamg ke trg yg hampeh nati...ak sje wish awal2...haha!!!

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved