Status FB

2comments

ngah bosan2 ni tadi aku g layan fb..
g stalker2 page org..bkn per aku ske tgk pe yg diorang update..
mcm ayat2 ader..klaka pun ade gak..
oleh sebab rini aku xde pe nk update kat update blog aku ni..
aku saji kan korang ngan status yang aku jumpe..kelakar pun ade gak..
pade owner2 yang ternampak status korg sini..jgn marah k..
korang antara yg bertuah tau..

___________________________________________________________


    • perli perli perli perli perli perli perli!


    • tv mlm ni xd cerite ke? tyme tinggal sorang la, sume nk kuar cite antu..;(


    • cam harem!!!!!


    • aduh.... berat skunk dah 105... mati mcm nie... huhuhu


    • >>> KeBBaBooM <<<


    • Lembab 0hh lembab . .
    knp ngk0 lembab . . . .
    ~ laju lahh Syiall ~



    • wh0ahhh !!!
    sedeyhhh ~~
    ma girrafe sakettt !!
    hahahah !!



    • BOSAN...ASE NAK SEPAK PUNGGUNG SUME DAK2 BOSAN" HAAHAAA



    • bosan...astro bayar mahal...siaran berulang.. kebosanan membuatkan kita merapu di FACEBOOK..

____________________________________________________________

tu jer nak citer..k babai..




last counter : 4867
Share this article :

+ comments + 2 comments

May 16, 2010

hahahah..perli5x tu ak tau sape..
hahaha..
ape laa ko ni zul...
:P

May 16, 2010

tu anep la...bukan dia tau pun

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved