Queensbay

0 comments


Petang tadi kua gi layan wayang, tengok citer Robin Hood.Citer dah lama kat panggung tapi baru hari ni aku nak nengok.Citer boleh thn la sebab intro pasal Robin Hood..2 jam setengah plak tu..Masa nak pegi beli tiket aku ngan member aku perasan ade cosplay superhero,Hellboy,IronMan,Alien n Predator lagi satu pe ntah..So aku pun g layan jap..Amek2 gambar then yg lagi best dapat tiket wayang free citer Killers..Tapi nak dapat tu kena jawab soklan la..Pe lagi. tgk jela gambar kat bawah ni.yer :)

movie blockbusta


ironman yg susah nak bergerak

xtau la karektor pe nih..

relek jer predator ni layan

ni aku ngah cekik diorang sebab buat huru hara

hellboy selang 10 minit asyik ejas topeng dia jer..

malam nanti layan tiket free ni plak :p

last counter : 5694
Share this article :

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved