Azita oh Azita

2comments


kes ni dah lama rasanya..cuma aku baru perasan beberapa hari ni.Tula kalau mulut x reti nak cakap berlapik tak memasal satu malaysia dah memaki ko.tgk gmbr dengan pakaian macam orang baik2 jer..skali tengok kat post2 dia tu..trok nye ayat2 dia ni..

aku tertarik ngan ayat sorang ni yang menghentam dia kat fan anti Azita ni

Anda umpama membela kaum yahudi dari membuli palestin. Jutaan maaf dari kaum Yahudi tak mengambarkan isi hati mereka yang sadis n zionis. tak wajarkah mempersoalkan attitude seorang wanita ayu, bertudung litup menutup aurat, tetapi mengambarkan tampat beliau menumpang teduh, mencari rezki utk keluarga di kampung bagai ...tempat yang hina dan yang tak sepatutnyer di jejakkan kakinya. kata2 dan ayat2 yang dikeluarkan tak menepati gambaran wanita muslimah yang selama ini mungkin menjadi kebanggaan keluarganya. Dikala kita hampir roboh oleh asakan bangsa2 lain, timbul pula Nor Azita Osman lagi melonggarkan simpulan, yang ntah di mana jati diri melayu nya.
Baliklah ke kampung halaman anda yang maju n makmur, anda langsung tak diperlukan di sini, tak bangkrup tak jabatan kastam tu....
p/s : setiap sokongan terhadap produk USA (famos amos), umpama menyumbang dana untuk menghancurkan palestin.....
-sokong barang buatan Malaysia-

  Hati2 la ye kalo nak komen2 tuh..nasib tak baik..sekejap je korang leh famous..

 

 

Share this article :

+ comments + 2 comments

August 07, 2010

ye... sy ada baca komen tersebut juga. tp, dr pemerhatian sy beliau memberikan komen itu di fanpage "Nor Azita Osman ( Cukup2 lah Menghentam Beliau )", tp sygnya komen itu didelete oleh pihak admin page tersebut. anyway, sy xmelibatkan diri dgn kedua2 page tersebut krn pd sy... xkan 1 org yg xpatriotik, sy perlu nak menggadaikan jati diri sy sendiri?

August 08, 2010

btol tu..lagipun just join je bab nak tgk content2 kt page tuh..page pun dah penuh ngan makian je..

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved