Garfield :)

2comments


Kelmarin pas aku balik dari Mamak aku jumpa sekor kucing parsi ni..Dahla gemok,besor,comel plak tu..Geram je aku tgk.Time aku nak balik umah,then tiba2 kucing ni ikut..Nasib baik kenal owner kucing ni.Pagi tadi baru je bagi kat owner dia.Kalau tak dah lama kena jual..Hehehe

Sori gambar tak clear la,kucing ni tak suka amek gambar dia :)
muka x jelas,sebab geleng kepala x nak amek gambar

tgk kaki dia,bulu nak tutup dah.

x kasi amek gambar muka.
geram je..

 tinggal kenangan.

 Agak2 kalo jual ni mahal x?
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
September 07, 2010

kalau adik aku nampak ni, gerenti tak berenggang ngan kucing ni. hehe

sgt2 comel..lau dpt pnjm mg xnk pulang..

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved