4 Fakta Yang Anda Tidak Tahu

3comments

Fakta 1 :

Anda tidak boleh menyentuh semua gigi anda dengan lidah anda…

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
Fakta 2 :
Setelah membaca Fakta 1 kamu dengan bangganya mempraktikkannya
He He He —> Korang mengaku jer la …!!!

Fakta 3 :
Setelah baca Fakta ke 2 anda tersenyum pahit ….
dan berkata dalam hati “Hampeh..! aku dah terkena nih!”

He He He…!!! betul ker??

Dan…

Fakta 4 :
Setelah anda membaca Fakta 3 anda berniat untuk copy lawak bodoh ni kat geng korang yang lain untuk kenakan diaorang seperti korang yang telah terkena ……hahahahhahah…!!!

Anda baru sahaja membaca artikel di bawah kategori lawak bodoh  yang bertajuk :
4 Auta Yang Anda Tidak Tahu. 

Sori ye..aku pun terkena gak.Jangan marah :)
Share this article :

+ comments + 3 comments

March 25, 2011

haha, aku sudah dipermainkan.haha.

March 25, 2011

@Mohamadazhan hjDesa

haha..aku pun terkena gak.

April 11, 2011

nice!!!! hahahah

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved