Jalan2 Cari Makan (Penang)

4comments


nama tempat ni `nasi beratur'
second time aku makan kat sini
memang kena beratur la nak makan sini
special kat sini memang x tau la coz rase biase jer.
tapi memang berjam2 nak tunggu turn.
waktu operasi dari 10 mlm smpi 4 pagi


Yang ni lak nama nye Nasi Dalca Rahim
second time aku makan kat sini
kat sini x payah nak beratur
ada dua jenis lauk jer
kambing ngan ayam
memang sedap gila mkn kat sini
kedai dia biasa jer (kat blakang aku tu jer)


yang ni lak member aku masa aku keje kat penang
2 orang je follow..(yg len2 sibuk ngan awek)

ni namanye am
tukang driver
baru lepas putus cinta..hahah
saper2 berminat nanti aku bg no pon.

ni namanyer Lee
dulu aku serumah ngan dia


*next time aku nak post pic aku time aku keje kat penang dulu..


Share this article :

+ comments + 4 comments

May 18, 2009

boleh gak komen akhirnya

May 18, 2009

skang aku taw nape arang sesihat ni...
hahaha...

May 18, 2009

wah..dia org penang dh skrg..
takpe yang, praktis meks perfek.
hehe~

May 18, 2009

waaaa.. hari tu masa kitorg buat Utara Tour.. kitorg pun mkn kat sini.. tp, eina x mkn la.. member lain yg mkn...

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved