Kerja

11comments

biasenye time cti sem ni mesti aku keje,maklumlah nk cari duit lebih kan
tapi cti sem ni aku decide x nak kejer
malasla..nanti cuti aku x seronok la
citer sal kejer ni.
teringat time aku keje kat Penang dulu masa habis SPM...
mentang2 aku kat Penang..asyik2 citer sal kt Penang jer..
eh,suke ati aku la..blog aku kan
kat bawah ni gambar2 aku masa keje kat Penang dulu..
pelagi,tengok ah..

Tahun : 2005
Nama Company : Vitrox
Jawatan : Operator (Soldering Department)
Pengalaman Bekerja : 7 Bulan sahaja pastu dpt twrn UiTM

Vitrox Company

My Tasks



Rakan Sekerja

Stephen Akong (Sabah,24)


Hazli (Perak,24)


Khairul (KL,22)

Am (Penang,23)

Ade lagi,tapi x de gambar diorang lak..

*saper2 de pengalaman keje pas SPM komen ah kat sini

Share this article :

+ comments + 11 comments

May 20, 2009

hoho
aku dlu pas spm keje aja ngaji kat tmpat ngaji mak kwn aku.
pastu pas dismiss, aku keje western union. best gak ahhhhhh gaji pon best
haha

May 20, 2009

yang, gemuknya kau pas spm
tp kau tak tgk aku..lagi gemuk!
hahaha!

May 20, 2009

oit zul mudanya ko msa lps spm..
msa tu aku lg mude kowt..
baru form 3..
hihhi
;))
aah laa fara dier nmpk berisi kn msa tuh..
hahaha..
diet ea b4 msuk uitm kuala pilah..
lalala~

May 20, 2009

aku pon keje mase tunggu masuk uitm..
maklumlah, blaja bodo, masuk pon lambat..
aku keje ladang..
jadi mandor(bahasa ladang)
atau, jadi manager
(tu bahasa company)
...
kulit itam
badan tegap
perbualan kasar
...
itu efek yg aku dapat
...
...
...
wei arang,
ko ni....
apsal muke tua dari aku>?
wakakaka

May 20, 2009

eh arang, ko dok butterworth ke??

May 20, 2009

peasl semua kwn2 ko umur lagu tua dr ko nampak muda, tp ko nwh umur dorg nampak tua..kakakaka..uwekkkkkkkkk

May 20, 2009

To Azfar :
bagus2...

To Para :
Ala yang..keje kat ekon memg la cmtu..haha
pastu byk duduk jer...

To Fatin :
Xde diet la..

To Badek :
aku bukan tua la siot..aku matured..

To Acap :
aKU duk johor,cti sem aku g mah kakak aku kt byn lepas

To Fana :
Bisinglah ko

May 20, 2009

hehe..zul gomok..aku penah keje klinik..best woo

May 20, 2009

to has :
manede..tu amek gmbr dekat2 tu yg cmtu..

May 21, 2009

ahaha
arang tol ckpnye..die matured la!!

aku pon dlu keje gak
jd cashier saje huhu
kire wet byk,
tp risiko kalo short aduh...
d tolak gaji.
seb bek xshot byk mane...


eh org penang rupenye...

n_x

May 24, 2009

wooo
arang orang penang..
dekat gila ngan akuu..
tapi terlepas pi uitm johor!
jenoh oh klau nak balek penang slaloo.
adess

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved