Segamat to Melaka to KL

1comments

Tarikh : 11 Mei 2009 - 12 Mei 2009
Masa : 8.30 malam - 5.00 petang

aku malas nak taip..
korang sume tengok gambar je la yerh..
jalan criter sudah diringkaskan..

singgah makan jap

men bowling jap

lyn shisha..dah lme x lyn woo..

mandi dulu seblum gi zoo

nama binatang ni BAD
tiba2 jer majok
tapi jap jer dia majok..


peminat BAD

aku wat show jap
sambil diperhatikan jubin

kat blakang tu beruang

ni kancil kot

yng tu unta,

tu singa.
tapi terlindung ngan tangan aku..

ni zirafah.

ni keluangnyer port

pintu masuk dan kuar

sebelum lik segamat
singgah jap klcc
makan2,amek gambar
pastu balik !!


*sebanyak 4 kotak rokok aku habiskan untuk perjalanan ni..ish3
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
May 18, 2009

ish..ish ish..
da hancur jantung tue da

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved