Tag Lama Tag Baru

0 comments

Tag By Tikah

soklan tag yang sangat menarikk!!

Rules: Use Google Image to search the answers to the questions below.
Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer.


I am :
Arang.aku google Arang n kuaq gmbaq neyh





















I really want to go to :
























My favourite place:

















My favourite thing :




















My favourite drink :
























My favourite food :




















My favourite colour :


















I was born in :


























I live in :


























My school/college :















My favourite story :




















My hobby :

















I want to be :
























aku tag…x de saper







Tag By Dionngan

amazing award









da rulez :

1-copy award diatas untuk deletakkan di blog anda..

2-nyatakan 5 fakta mnarik ttg pemberi award ni..



Dionngan Dongengan



-die ade blog

-die berkacamata

-die berambut hitam

-muke dia tak seputih macam saya

-die kos DIIA

3-setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta ataw hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

-suke kaco org sampai la org tu lempang skali baru brenti..huhu

- suke

-suke pd kemewahan

-xminat bersukan(tapi tiga gunung telah ditawan)

-baru menceburi bidang pem blog an(ade ke perkataan mcmni

-X ske tido malam

-Memakai cermin mata

-hobi lapang ialah merokok

-ske memancing

-suke garang2 ngan orang

4-anda perlu memilih 10 penerima award sterusnya dan describe ttg mereka..

X nak lah..sian kat orang kena jawab balik..




I`ve been tagged by Badek,Has


1st, insert this badge or the pic above to inform you have been awarded.




















2nd, make sure you tke the pic and said it is from badek and has

3rd, you should tell 10 facts or hobbies about yourself.

FIRST
Aku suka skit sal hiking baru 3 gunung jer panjat


SECOND
Aku teramatlah cintakan fara.itu fakta

THIRD
Hobi aku ske hisap rokok


FOURTH
Orang ske cakap aku ni berwajah garang

FIFTH
Aku pandai wat lawak kot.


SIXTH
Aku anak bongsu


SEVENTH
Hobi aku ske cari masalah ngan orang


EIGTH
Muke aku putih.Itu fakta


NINTH
Aku masih student Itu. fakta


TENTH
Malas nak tulis.lecehla


CHOOSE ANYONE TO BE TAGGED

Malas nk pilih blogger..kang sampai bila x abis..




Tagged by Para & Fatin & Liyanah Harun

1. Adakah anda rase anda Hot?
Aku memang panass jerr…

2. Upload gambar kegemaran anda

















3. Kenapa anda suka gambar ini?
-sebab skrg xde gmbr lain..coz tgh on9 kat latop org..hihihi

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
- Bulan April..tarikh tak ingat..

5. Lagu terakhir yang anda dengar
- Taylor Swift – Love Story

6. Apa yang anda buat selain buat tag ni?
- hisap rokok

7. Selain nma anda sendiri, apakan nama lain yang anda suka owg panggil?
- arang,the rock,stone cold,hero

8. Tagged lagi 5 orang

*mls nak tag blogger..nanti smpi bila x abis2


Share this article :

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved