Al Fatihah

6comments

Lewat petang tadi aku dapat mesej dari member ex-UiTM Pilah dulu.
Tersentap jap aku dapat mesej tu.

Bob : Sedekahkan al-fatihah kpd shahrul pt2 akibat kemalangan semalam (6 jun)
Aku : Shahrul dak nst 12 umah kiter ker?
Bob : A`ah..dh 2 org ni..cuak plak aku..
Aku : Dah ajal kan..sedekahkan fatihah jela..

then..bla2..smpi off topic..

Arwah ni dulu serumah ngan aku masa aku study UiTM Pilah dulu.
Memg knal sgt la ngan dia ni..then slalu borak smpi lewat malam ngan dia..
Masuk ni jer dah dua org ex roommate aku meninggal dunia.
Dah ajal kan.Bila2 masa2 jer tuhan leh tarik nyawa kita..

So kepada bloggers yg baca post ni sedekahkan al Fatihah untuk arwah yang meninggal sabtu pagi kalo tak silap aku akibat kemalangan..Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang soleh dan dicucuri rahmat.


AL-FATIHAH..

Share this article :

+ comments + 6 comments

June 08, 2009

semoga roh member arang dicucuri rahmat & ditempatkan bersama golongan para soleh.. amin....

June 08, 2009

doakan selalu utk dia k.

Anonymous
June 08, 2009

al fatihah~

June 08, 2009

semoga beliau dicucuri rahmat.
al fatihah..

btw, kao dulu uitm pilah eh?
bf aku pon same dulu kat situ jugak.
huuu.

June 09, 2009

al-fatihah..
agk laa ni dah kaly ke2..
satu rumah ngn ko plk 2-2..
dah sampai ajal..
xlh nk wtpe2..
semoga roh dier dicucuri rhmt..
aminnn..

June 12, 2009

arang.. jgn luper bertobat tau...

weh datang blog aku, pastu comment...

aku dah tukar blog baru...

http://beyta.mymmc.net

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved