Manja2 10 Minit

19comments

Nama dak ni Balkis.
Kakak akunyer anak..
Anak buah aku ke 10
kacukan Arab + Melayu.
Perangai memang lasak.
Letih aku nak melayan
Comel Kan.





Share this article :

+ comments + 19 comments

June 05, 2009

weh wehh sumpah tadi aku da drop komen tibe2 tak sampai lakk. ishhh. aku malas nak taip lik. kakakaka.

**komen tadi berbaur dengki, patut la tak dpt anta. ishhh.

aku nak pinjam anak buah ko sok bawak peneman tidur. sumpah cute gila. pict ke tiga aku suke yee ade gaye gedik2 nak berdangdut.

June 05, 2009

to S.A

cet ko..
nk dengki aku eh..

Tau xper dak kecik ni..tapi dia nyer ligat..
adeh penat aku nk lyn..nak dukung la..pastu nk memanjat badan org la..
yg best tadi leh duduk kat ats laptop aku lagi..huishh..

special dak nih.dia mudah senyum n gelak..sumer org dia lyn..

ko nak pinjam..psp seketul leh bg pinjam..hahah

June 06, 2009

cet..kuang ko turat

June 06, 2009

huhuhuh.... chumel nye....
tolong cubitkan pipi dia utk eina bleh x..?? hehehe~~~

June 06, 2009

to eina

bleh jer...xde hal
memg gram jer ngan dak kecik ni..hahah

June 06, 2009

bile aku tgk gambar nih 2 kali dah mcm bapak n anak dah. wahhh wahh. mmg kau 21 tahun dah boleh kawen.

kawan! i bangga n u. kakakaa.

weh sumpah suke budak yang cute tapi tak nakal sangat n manje2 kucen gitu. awww. nak pinjam nak pinjam.

ni yang terase nak anak yang comel cam tuh nihh. tlg mintakan tips dari kakak ko nak dapatkan anak mix arab. hahaha. :P

eh ehh adik aku ada ps2. haaa. aku slalu tompang maen game fatal frame kat situ. kakakaka.

June 06, 2009

to SA..

cet ko..

tip dia senang jer..ko jgn cr org malaysia..ok?..cari arab k.haha

ps2?..ala..dah bosan lah..dah xyah bodek2...aku x kan bg pinjam nyer..

June 06, 2009

hahaha..
comel seyhhh..
mmg ko dlu aku knl ngn gosip ko dah ank sorg..
hahaha..
zul kawen jelaa..
dah mcm bpk owg pown ko ni..
;)

June 06, 2009

ehem3!
mak budak dah sampai ni..

June 06, 2009

to faten ;

ni pehl sumer sibuk nk suh aku kawen nu..ko kumpul 100ribu..nanti aku kawen k..ok?

June 06, 2009

to para:

dah2 jgn wat hal kt sini

June 06, 2009

anak buah je ka... anak awak bila lagi

June 06, 2009

cuute!

June 06, 2009

eheh (dengan mulut disengetkan sikit persis elvis)

June 06, 2009

err..yang, gambar memang comel.
seksi pun ye.

ehem!

June 08, 2009

to Haruan Tasek :
anak saya lambat lagi..
maybe 5-6 thn lagi..

June 08, 2009

to lampu neon
thanks

Anonymous
June 08, 2009

haha
cute la weyh budak 2
cam aku kan
kan?
wakaka

June 09, 2009

haha.. comel doe bdk tu.. cam ko ar..
(haha dpt plak)

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved