Sokongan Anda Diperlukan (Baca dan Sebarkan Ye)

0 comments






"Bangunlah wahai saudara-saudara ku. Inilah peluang kita untuk membantu saudara-saudara kita yang dalam kesusahan. Ini waktu mereka, waktu kita kesusahan entah bila? Bangkitlah, Bangkitlah, Bangkitlah. Allahuakbar!!!!!!"

Ya Allah, yang menurunkan Kitab, menggerakkan awan dan menghancurkan pasukan bersekutu, hancurkanlah mereka dan tolonglah kami mengalahkan mereka.” (HR Muslim 3276)

Ya Allah, yang menurunkan Kitab, cepat perhitungannya. Ya Allah hancurkanlah pasukan bersekutu. Ya Allah, hancurkanlah mereka dan porak=porandakanlah mereka).” (HR Bukhary 2716)

 
Tunjukkan SOKONGAN ANDA dengan MENGGANTI semua foto profile anda menjadi warna HITAM (bukan paksaan) sebagai tanda prihatin & belas kasihan..Kapal kemanusiaan yang membawa bahan bantuan untuk warga Palestin di serang dan di tembaki oleh pasukan Israel, sampai saat ini tercatat 30 orang sukarelawan kemanusiaan terluka/m...eninggal, terdapat sekitar 12 warga Indonesia dan 2 org M'sia di kapal tersebut yang belum diketahui nasibnya.
Itulah kekejaman israel yang tiada penghujungnya.Penduduk dunia semakin banyak mengecam tindakan rejim zionis yang zalim dan lahanat ni sehingga mereka sanggup melakukan tindakan seperti ini.Jadi,aku seru kepada rakan2 semua agar mendoakan kepada yang mati dibunuh oleh tentera zionis dan juga mereka yang masih selamat dalam konvoi ke Gaza ni agar mereka selamat melaksanakan misi ini.Kalau diikutkan memang aku yakin konvoi ini mungkin sukar akan sampai ker Gaza.Tapi dengan kuasa Allah mungkin dengan berkat doa semua penduduk dunia misi ini pasti akan dapat dijayakan.
Aku ni bukan la bagus mana,tapi bila kejadian macam ni berlaku aku sentiasa perihatin.Nak boikot produk2 diorang nih bukan dapat aku buat sekaligus.Mungkin lepas ni satu persatu aku akan boycot.So kepada siapa yang baca post ni sila yer sebarkan kepada rakan2.Kita mungkin x mampu untuk turut berjuang bersama mereka,tapi dengan doa dan boikot di internet sudah cukup untuk melawan kekejaman yahudi nih..Jangan tahu melenting sahaja,tapi langsung tiada apa2,sekadar sebarkan maklumat ini sudah dikira bagus dari berbual kosong sahaja.Untuk maklumat barang2 boikot.Sila google..Sebelum ni pun da dikeluarkan gambar2nyer.Please ye kawan2..sebarkan maklumat ni. :)

Senarai 12 Rakyat Malaysia yang ditahan di Israel
Maklumat adalah berdasarkan laman web Lifekine4Gaza.

* Noorazman Mohd Samsuddin, HaluanPalestin
* Dr Mohd Arbai'e Syawal, Haluanalestin
* Dr Syed Muhammad Haleem Syed Hasan al-Haddad, HaluanPalestin
* Al-Hami Husain Suhaimi, HaluanPalestin
* Mohd Nizam Mohd Awang, HaluanPalestin
* Hasanuddin Mohd Yunus, Aqsa Syarif
* Jamuliddin Elias, Yayasan Amal
* Dr Selamat Aliman, Jemaah Islah Malaysia (JIM)
* Abdul Halim Mohd Redzuan, Muslim Care
* Mustafa Mansur, Mapim
* Ashwad Ismail, wartawan Astro
* Shamsul Kamal Latif, jurukamera Astro

Nasib mereka masih belum diketahui.

mari kita sama2 berdoa semoga mereka2 ini selamat .
 


 
Web Untuk Korang lihat status terkini mengenai Konvoi Gaza ni(ada byk lagi..tapi yang ini aku rajin tgk):
http://palestinkini.info/
http://twitter.com/palestinkini


Group Facebook yang Membantah Tindakan Kejam Zionis ke Atas Konvoi Gaza :


Rakaman Video Serangan Komander Israel Laknatullah







last counter : 5520
Share this article :

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved