Sedarkah anda, selama ni anda telah ditipu oleh upline anda dalam dunia M.L.M.

1comments


Selama ini anda telah ditipu hidup-hidup oleh upline anda tanpa anda sedar, disini ada satu rahsia yang upline anda tidak pernah sedikit pun memberitahu anda bagaimana dia menjalankan perniagaan M.L.M nya sehingga berjaya bergelar jutawan.

Ramai yang kurang tahu bagaimana upline mereka menjalankan perniagaan M.L.M. upline hanya bagi moral support, sedikit motivasi dan sedikit rahsia tentang M.L.M. selalunya yang kita dengar adalah sistem duplikasi, kita tiru apa yang upline yang telah berjaya buat, pastinya kita akan berjaya macam dia.

Pernah tak anda tanya diri anda, “boleh ke aku jadi macam dia”, “macam mana dia buat?”, “ memang la duplikasi, tapi macam mana?” soalan-soalan seperti ini sentiasa bermain didalam fikiran anda.

Segala jawapan ada disini. Disini anda boleh download secara percuma mengenai semua pembohongan ini. Hanya masukkan nama dan alamat e-mail anda, e-book percuma akan dihantar ke akaun e-mail anda.

e-book ni percuma jer, saya langsung takde niat nak jual e-book ni, masukkan email pastu anda bacalah e-book yang amat berguna ni. Sebarkan pada kawan-kawan, ini hanyalah sedikit amal jariah yang saya ingin sumbangkan pada masyarakat yang amat memerlukan input yang paling terbaik dalam dunia Multilevel Marketing dan segala pengetahuan tentang penipuan yang biasa kita dengar tapi tanpa sedar kita terkena.

7 penipuan terbesar dalam dunia multilevel marketing(M.L.M) / jualan langsung.

Penipuan #1 – Semua orang adalah prospek anda.
Penipuan #2 – Kita tidak menjual. Kita cuma berkongsi produk dengan orang.
Penipuan #3 – Semua orang boleh buat perniagaan M.L.M.
Penipuan #4 – Kami bantu anda membina perniagaan untuk anda.
Penipuan #5 – Kami mempunyai produk yang paling terbaik.
Penipuan #6 – Anda masih belum cukup percaya dengan perniagaan ini!
Penipuan #7 – Pelan pemasaran yang telah terbukti berkesan.
Share this article :

+ comments + 1 comments

September 25, 2010

memang kes naya kalau dapat UPLINE yang kaki kencing

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved