Gambar Sekitar Bandar Penang

15comments

Ada beberapa keping je pun,saje suke - suke :) 











Share this article :

+ comments + 15 comments

June 26, 2011

16 tahun tinggal dekat pulau pinang, tak pernah nak cakap pulau pinang ni cantik hehe. tapi tengok pics ni, cantik la pulak pulau pinang ni :D

June 26, 2011

lama sudah tak p penang ni...padahal setengah jam ja...

June 27, 2011

Gambar yg cantik atau p. pinang yg cantik? hehehehehe

June 28, 2011

gambar yang bagus. tapi sayang tidak diberi keterangan.. nice post

June 28, 2011

oh tuan belog~

TQ 4 sharing.

btw rajin awk singgah bloh sy tgalkan link ye? =)

June 28, 2011

nice...rindu la nak p penang~

June 28, 2011

lama tak pi padang kota....

June 28, 2011

mesti lensa kemera ni yang good in quality kan?? tu yang cantik jek gamba2 ni smue..heee! =.='

June 29, 2011

cantik pic2 nih tq sharing

June 29, 2011

Nice Pictures!!=)

June 29, 2011

klasik :)

June 29, 2011

cantek betoll...pandai tukang amek gambar nie :D

June 29, 2011

Nice shoot. Photographer ke bro??

July 14, 2012

nice pic zul :)

July 14, 2012

nice pic zul :)

Post a Comment

thanks ye sudi komen :)

 

Copyright © 2011. saya suka hitam - All Rights Reserved